יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

סיבות טובות למסיבות וצעקות מליהי הגיסה והאחות...


חודש יולי משופע בימי הולדת של חברים ובני משפחה. אזכיר כאן שלושה מהם: מזל טוב לאמי היקרה שחגגה 74, מזל טוב לאחי אילן היקר שחגג 39. מזל טוב לרמי חברי וידידי היקר שעזר לי רבות, ובפרט בתקופה זו ושחוגג איתי כמדי שנה יומולדת משותפת ב-31 ביולי, הפעם חגגנו יחד 46.  
ואולם המסיבה היפה והמרגשת ביותר החודש הייתה זו של בחור צעיר בשם אריק.  בנו של בן דודי לורן שחגג בר מצווה. 
בזכות הארוע שהתקיים ברחובות, התאפשר לי להפגש עם משפחתי היקרה מצד אבי ז״ל, שלא ראיתי חודשים ארוכים. הייתה זו מסיבה מאוד שמחה והתרגשות גדולה להיפגש. כולם הרי התוודעו לתיעוד הכתוב אודות מחלתי והיו מעודכנים בכל הפרטים על התקופה הארוכה של הטיפולים שחוויתי. כמה נוח וטוב היה שלא להזדקק לספר ולדבר יותר מדי בנושא ולהתרכז במסיבה. 
כמה טוב היה לקבל מחמאות על הופעתי, ולשמוע מכולם שאני נראית מצויין וכמה הם שמחים להיווכח בזאת, והאמת היא שהרגשתי באמת מצויין. לא הכחשתי את החששות שלי לקראת הניתוח הקרוב. קיבלתי המון חיזוקים שיהיה בסדר ושאתגבר גם על זה. 

השבועות האחרונים היו בסך הכל נהדרים. אלמלא התזכורת הקבועה של ראשי הקרח והצורך לטפל בתיקון קוסמטי קל שידגיש מעט את הגבות המדוללות ומיעוט הריסים בעיניים, לא הרגשתי חולה או שמשהו לא כשורה עימי. 
נכון, דוד הקטן שלי שמטבעו הינו ילד בהיר, נשאר לבנבן הקיץ. בילוי משותף בים לא עמד על הפרק הפעם. נפצה על כך בלי נדר בשנה הבאה. בניגוד אליו, שני אחיו הגדולים יותר השחימו יפה למרות כמויות קרם ההגנה שהעמיסו עליהם בכל יום בקייטנה. לפני שבועים הסתיימו הקייטנות. זה הותיר לנו את הבקרים רגועים, שעות השכמה מאוחרות למדי וללא לחץ.  

השבוע הזה שלפני הניתוח היה הרבה פחות נעים, בעיקר בשל עניני ביורוקרטיה, בדיקות נוספות והכנות לניתוח.
כמה מילים על ביטוח. כולנו דואגים לעשות ביטוחים. משלמים ממיטב כספנו ומקווים שלא נצטרך ולא נזדקק חלילה להשתמש בביטוח לעת צרה. מנסיוני האישי לא מספיק לעשות ביטוח, אלא חשוב שיהיה לכם סוכן ביטוח מקצועי וטוב שידאג לזכויותיכם, אחרת חברות הביטוח ינהגו בכם כרצונם וכהבנתם. מאוד קשה לי לתאר את ההרגשה של חולה הנדרש לכוחותיו בסבך הבירוקרטיה שמפילה עליו חברת הביטוח בבואו לממש זכויות הנוגעות לנושאים קיומיים כלכלים בנוסף למלחמתו במחלתו האישית. הביטוח נועד במקור להקל על החולה, אולם באופן מביש ובלתי נתפס, חולים רבים מוצאים עצמם במלחמות מתישות עם חברות הביטוח בנוסף לצרה הצרורה שנפלה עליהם. זה המקום להודות לדודיק סוכן הביטוח הנהדר שלי, שבלי עזרתו הנפלאה, מצבי הנפשי לא היה כה חיובי בימים אלה.

ולסיום עניין אחר מביש מביך ולא נעים בכלל. אתם קוראים  לאורך כל הדרך על אומץ הלב שלי והרוח האופטימית שאני משתדלת לשמור מאז נפלה עלי צרת הסרטן כרעם ביום בהיר. הפעם אני בהחלט ראויה למנת הצעקות שקיבלתי מגיסתי ליהי היקרה והמקסימה, אשר עמלה השבוע ימים ושעות ארוכות לסדר עבורי את כל ההתחייבויות לניתוח, ובלי עזרתה הייתי מאבדת את שפיות דעתי. צעקותיה הרמות בטלפון היו על הפזיזות וחוסר האחריות שהביאו לכך שאת החצי הראשון של יום אתמול בו חל גם יום הולדתי, ביליתי בצילום רנטגן של בוהן רגלי השמאלית, ותוצאות הצילום היו אבוי לי - שבר מכוער של הבוהן. כל זה בשל רכיבה שטותית על האופנים, עם נעלי אצבע, לא במדרכה ובלי להיות מודעת למגבלות האופנים שהן בהחלט נהדרות כאשר עושים בהן שימוש מושכל. עכשיו אני מבינה שלא ניתן לבצע איתן עצירות פתע ופניות חדות במהירות מואצת לקראת סוף ירידה בדיוק אחרי שעוברים בקטע כביש רטוב... 
כל כך כעסתי על עצמי על חוסר הזהירות. בנוסף, תוצאות הצילום לא מצאו חן בעיני רופא המשפחה שלי והוא דרש שאראה מיד כירורג שיחווה דעה אם לא נדרש ניתוח. בלב כבד ובוהן חבושה מיהרתי ברכיבה (הפעם זהירה ומושכלת) על האופנים מהמרפאה למוקד לרפואה דחופה, שם פגש אותי אורטופד מקסים בשם לי, שהרגיע ואמר שאין צורך בניתוח (של הבוהן). 
וכך למזלי לפחות עומד על הפרק ניתוח אחד בלבד ולא שניים, אני נדרשת לנעול נעל סגורה עם סוליה קשיחה במשך חודש, ואת הימים הבאים עד לניתוח אני עדין יכולה לבלות ברכיבה על אופנים.

אתמול אחר הצהרים הייתה לי פגישה עם המרדים של הניתוח. הוא פרט את כל השלבים שאני עומדת לעבור לפני ואחרי. זה היה מעודד ומרגיע. היה זה יום הזוי ביותר שהסתיים בארוחת ערב נחמדה בחברת מורן אלי ויוסי בני הגדול. בדיעבד היה זה יומולדת מיוחד במינו ואחד שאזכור מן הסתם.
בשבוע הבא עתיד להתפרסם במדור בלוגים מיוחד של עיתון הארץ - יום אחר מעניין לא פחות בחיי - תעוד שלי של יום ראשון של השבוע הזה, שמבוסס בעיקר על צילומים של מהלך אותו יום. אדאג לשלוח לכם קישור. להתראות
אם כן בשבוע הבא :) 


2 תגובות:

  1. יום הולדת שמח וחיבוק
    אורה

    השבמחק
  2. שלום זה הסיפור שלי! הייתי נשואה שבע שנים בלי ילד, ובגלל זה בעלי התחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר והוא אמר שהוא רוצה להתגרש. אז נעשיתי מאוד עצוב ואבוד בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון זה באמת ממרר לי את החיים. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR APATA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי אז פניתי אליו בכתובת:(drapata4@gmail.com) והסברתי לו, הוא סיפר לי הכל צריך לספק לפני שהוא יכול להטיל את הכישוף על המפגש כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה כשהטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 24 שעות מאוחר יותר בעלי היחיד חזר אליי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לתמוך בי בכל מה שאני רוצה, התקשר מהר ל-DR APATA ותגיד לו מה קורה בזה רגע והוא גם הכין ושלח לי תרופה צמחית שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויים שמנעו ממני להרות ואז הנחה אותי איך להשתמש בה לפני הפגישה עם בעלי. כאן לאחר השימוש בצמח ובשורש המקומיים האלה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי להרגיש סימני הריון על כל הגוף, הייתי ממש בהריון ורק ילדתי ​​בן תינוק בגיל חודש. אני נשבע שכל העולם יגלה על DR APATA שהציל את מערכת היחסים שלי, וזה גם נותן לי ילדים שאני יכול לקרוא להם היום בגאווה. לכל אישה שחושבת שזה בלתי אפשרי, הנה הזדמנות לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם DR APATA בדוא"ל בכתובת: (drapata4@gmail.com). או WhatsApp/Viber אותו באמצעות +1(425) 477-2744, אכן, הוא אלוהים שנשלח להביא מאהבים אבודים ולהביא לך אושר..

    השבמחק