יום שני, 13 במאי 2013

בני משפחה וחברים יקרים




אין מילים בפי להודות לכולכם יחד על דאגתכם ותמיכתכם בי עד כה. אנא סילחו לי מראש אם לא תמיד אגיב כראוי למעשים או למילים. סילחו לי מראש אם אאכזב וראשי יפול לעיתים. את המטרה המרכזית - הבסת החיה הרעה שפקדה את גופי - כך או אחרת אשיג. אעשה זאת כשם שעשו כמוני רבות בנחישות ובהתמדה. 


כבר אמרו לפני - העולם הוא במה וכולנו שחקנים. 
את משחק התפקידם הזה של אחת ממערכות ההצגה של חיינו, מנהלת יד נעלמה - כל אחד יפרש לפי תפיסתו מי היא ... לצערי הוטל עלי הפעם התפקיד המרכזי. מוקד תשומת הלב והדאגה. 
חברים יקרים, אמרתי ושוב אומר - תפקיד זה שנוא עלי. אבל אם מסתכלים על הדברים כך, יכול להיות שזו מהות החיים. כל אחד מאיתנו נגזר עליו לשמש בכל מני תפקידים זמניים במהלך חיו, לצד עיסוקו המרכזי. ואם חושבים על זה כך, אין דרך נהדרת ויפה לבחון יחידי אנוש בעולם הגדול מאשר באותם תפקידים קטנים וזמניים שנקרים להם בדרכם. זכות גדולה היא עבורי להיות מוקפת באנשים יקרים שהתגייסו במהירות ובלא היסוס להושיט יד ולתמוך. כל אחד לפי התפקיד שזומן לו. 

מנסיוני האישי, אין שמחה סיפוק והקלה גדולים מלראות אדם אהוב ויקר נאבק על חיו  ומצליח להתגבר על מחלה. שלא תבינו אחרת, אני לא חושבת שהמניע לפעולתכם הוא קבלת תמורה. אבל מצידי מובטח, להשתדל למלא את תפקידי על הצד הטוב ביותר, להתגבר על מחלתי ולתת לכולכם את הסיפוק הזה כגמול לדאגה, עזרה ולתמיכה בלתי מעורערת. 

אנא מכם שימו לב, העשיה שאנו נוטלים בעזרה לאדם חולה עשוייה להתלוות לה תמיד תחושת אשמה על כך שאולי אנו לא עושים די או לא עושים נכון. אני מפצירה בכל אחד ואחד מכם שיצמד לעיסוקו המרכזי בחייו ויעשה אך ורק כפי יכולתו ואופיו את מה שעושה בכל הקשור אלי. 
ובעיקר מבקשת שתקפידו לשמור גם על עצמכם ובריאותכם האישית. 

באהבה והוקרה גדולה 
אריאלה 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה